torsdag 8 maj 2014

Nu har jag bestämt mig... Tror jag...

Detta är min lista, fast jag har en känsla av att många ändringar kommer att uppstå med tiden. Jag är sugen på att byta Wraithguard mot Wraithblades. Hur som helst, här är den. Fanaticvänlig och utan ost... Typ.

Eldar 1995

::::: HQ :::::

The Avatar of Khaine
- Disarming Strike
- Crushing Blow
225 pts.

Farseer
- Singing Spear
- The Spirit Stone of Anath'lan
- The Mantle of the Laughing God
- Eldar Jetbike
175 pts.

Warlock Council (2)
70 pts.

::::: Troops :::::

Guardian Defenders (10)
- Brightlance platform
110 pts.

Guardian Defenders (11)
99 pts.

Wave Serpent
- Twin-linked Scatter Laser
120 pts.

Rangers (5)
60 pts.

Windrider Jetbike Squad (3)
51 pts.

::::: Elites :::::

Wraithguard (5)
160 pts.

Wave Serpent
- Twin-linked Scatter Laser
120 pts.

::::: Fast Attack :::::

Warp Spiders (10)
- Exarch
- Twin-linked Death Spinner
- Fast Shot
205 pts.

Crimson Hunter
160 pts.

::::: Heavy Support :::::

War Walker Squadron (2)
- Two Brightlances
- Two Scatter Lasers
140 pts.

Wraithknight
- Suncannon and Scattershield
- Scatter Laser
300 pts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar